Coroczne spotkania SEO w Katowicach skupiające chyba największą ilość osób w jednym miejscu z branży szeroko pojętego marketingu internetowego.
Tematy tegorocznego eventu zapowiadają się na bardzo interesująco. Kilka godnych uwagi moim zdaniem prelekcji:
- AMP(skrót od ang. Accelereted Mobile Pages) – przyśpieszone strony mobilne, które wpisują się w kierunek rozwoju wyszukiwarki Google w stronę wyników mobilnych(„Mobiles First”).
- „Eksperymenty SEO”
- Dwa casy dotyczące stricte sklepów internetowych: Thin Content i zasady poprawy widoczności w sklepach – zawsze miło skonfrontować własne wnioski
- „Topical authority”
- rel „canonical” w praktyce
- wnioski z rocznej współpracy ze 150 blogerkami urodowymi – Biorąc pod uwagę specyfikę tej branży i liczbę bloggerów z jaką współpracował autor tego case study zapowiada się ciekawa prelekcja 🙂
- pinezka w TOP1 w pozycjonowaniu lokalnym w mapach po 30 min pracy w małej miejscowości(<20 tys) i konkurencji 15 firm
Najnowsze komentarze