Coroczne spotkania SEO w Katowicach skupiające chyba największą ilość osób w jednym miejscu z branży szeroko pojętego marketingu internetowego.
Tematy tegorocznego eventu zapowiadają się na bardzo interesująco. Kilka godnych uwagi moim zdaniem prelekcji:

  • AMP(skrót od ang. Accelereted Mobile Pages) – przyśpieszone strony mobilne, które wpisują się w kierunek rozwoju wyszukiwarki Google w stronę wyników mobilnych(„Mobiles First”).
  • „Eksperymenty SEO”
  • Dwa casy dotyczące stricte sklepów internetowych: Thin Content i zasady poprawy widoczności w sklepach – zawsze miło skonfrontować własne wnioski
  • „Topical authority”
  • rel „canonical” w praktyce
  • wnioski z rocznej współpracy ze 150 blogerkami urodowymi – Biorąc pod uwagę specyfikę tej branży i liczbę bloggerów z jaką współpracował autor tego case study zapowiada się ciekawa prelekcja 🙂
  • pinezka w TOP1 w pozycjonowaniu lokalnym w mapach po 30 min pracy w małej miejscowości(<20 tys) i konkurencji 15 firm

 

 

Lokalizacja: Katowice